loading...
اتـحـــــاد شـهر میانــــرود
10 بازدید : 63 دوشنبه 27 مهر 1394 نظرات (0)

لیونل آندرس مسی متولد 24 جون 1987 است، وی مهاجم تیم فوتبال بارسلونا و کاپیتان تیم ملی آرزانتین است و خیلی ها او را بهترین بازیکن جهان می دانند.

نویسنده: روزبه جاریانی 

پشت انسان های بزرگ همیشه یک چیز وجود دارد. شاید خدا را اول به ذهنمام برسد اما خدا خیلی بزرگتر از این حرفا است. می خواهیم داستمان را زمینی کنیم. پشت موفقیت های لیونل مسی یک پیرزن قرار دارد، کسی که در روز های نا امیدی لیونل پشتش بود و دستش را گرفت. مادربزرگ مهربانی که معروف نبود ولی معروف شد، مرد نبود اما مرد شد، آسمانی نبود که آسمانی شد.

لیونل آندرس مسی متولد 24 جون 1987 است، وی مهاجم تیم فوتبال بارسلونا و کاپیتان تیم ملی آرزانتین است و خیلی ها او را بهترین بازیکن جهان می دانند. لیونل مسی تنها بازیکنی است که چهار بار توپ طلا را برنده شده است که هر چهار بار پشت سر هم بوده است و وی تنها بازیکنی است که سه کفش طلا اروپا را برده است. او به همراه بارسلونا 7 بار قهرمان لالیگا شده است و 4 بار لیگ قهرمانان اروپا را برده است. او در کتاب گینس رکورد هایی چون بیشترین تعداد گل در لالیگا و بیشترین گل در یک فصل لالیگا با 50 گل و بیشترین گل در یکسال میلادی را با 91 گل و بیشترین گل در یک مسابقه لیگ قهرمانان با 5 گل دارد.

با تیم ملی آرژانتین وی در 6 تورنمنت مهم حضور داشته است و در رده های پایه  وی قهرمان جام جهانی 2005 و آقای گل و بهترین بازیکن آن تورنمنت شده است. وی همچنین برنده مدال طلا المپیک 2008 با تیم ملی آرژانتین نیز است. او در آگوست 2005 برای تیم ملی آرژانتین به میدان رفت و به عنوان جوانترین بازیکن و گلزن آرژانتین تاریخ جام های جهانی آرژانتین تبدیل شد. او کاپیتان تیم ملی آرژانتین در جام جهانی 2014 شد و با آرژانتین به فینال جام جهانی 2014 در خاک برزیل رسید و همچنین سال بعد از جام جهانی با تیم ملی به فینال کوپا آمریکا 2015 در شیلی رسید ولی در هر دو عنوان دوم را کسب کرد. او در هردو تورنمنت به عنوان بهترین بازیکن شناخته شد.


 

10 بازدید : 63 سه شنبه 07 مهر 1394 نظرات (0)

کمی به این مطلب فکر کیند و سعی کنید ان را تصور کنید. ما در سیاره زمین در حال زندگی کردن هستیم حال این سیاره را به باشگاه بارسلونا تشبیه می کنیم. در زمین چیز های زیادی وجود دارد که باعث ادامه زندگی ما می شود مانند اکسیژن ، نور ، آب. 


 

 

نویسنده : روزبه جاریانی


 

حال فرض کنیم از این سیاره اکسیژن را بگریم. در ثانیه های اول همه دست پاچه می شوند ولی یا باید کاری کنند یا بمیرند. تنها راهی که به قکر می رسد استفاده از کپسول اکسیژن است و این کاری است بسی سخت زیرا باید یکجا بنشینیم و خیره بمانیم. آن اکسیژن برای بارسلونا ، لیونل مسی است. کسی که وقتی هست زندگی به حالت عادی ادامه دارد. اما وقتی نیست باید یکجا نشست و خیره ماند و شاید در لحظات آخر به گذشته با اکسیژن فکر کرد و به آینده ای که شاید هیچوقت در کار نباشد.

لیونل مسی در بازی بارسلونا مقابل لاس پالماس از ناحیه رباط جانبی پای راست دچار مصدومیت شد و هفت الی هشت هفته خانه نشین شد. این یعنی بارسلونا یا باید بدون اکسیژن بازی کند و جان دهد و یا با ماسک اکسیژن، به صورت خیلی کند به راهش ادامه دهد.

خواه و یا ناخواه بارسلونا به مسی وابسته است. در واقع مسی پلم بی باشگاه است. هر جا به مشکل برخورید فقط صدایش کنید.

لیونل مسی

10 بازدید : 73 شنبه 08 فروردین 1394 نظرات (0)

همیشه رقابت در آمار ها میان مسی و رونالدو برای علاقه مندان به این ستاره ها جذاب بوده است، حال آماری از مسی و رونالدو به تازگی انتشار داده شده است بسیار جالب است.

این آمار نشان می دهد لیونل مسی فوق ستاره بارسلونا در فاکتور گلزنی بعد از دریبل کردن از همتای خود کریس رونالدو پرتغالی برتری دارد. 

این آمار بدین شرح است:

مسی بعد از اینکه توانسته است یک بازیکن را دریبل یا از پیش رو بردارد 74 بار گلزنی کرده است و این در حالی است که رونالدو 33 بار موفق به گلزنی شده است.

حال زمانی که مسی 2 بازیکن را از پیش رو برداشته است 22 گل و رونالدو 5 گل به ثمر رسانده است.

زمانی که مسی 3 بازیکن را از پیش رو برداشته است 10 گل و رونالدو 1 گل به ثمر رسانده است.

و زمانی که زمانی که مسی 4 بازیکن را از پیش رو برداشته است 3 گل و رونالدو گلی را به ثمر نرسانده است.

این آمار می تواند از مهارت بالای مسی در حرکات انفرادی را بیان کند.

10 بازدید : 51 چهارشنبه 05 فروردین 1394 نظرات (0)

تصور اینکه یک فوتبالیست می‌تواند از تمام مبلغ قرار داد خود بطور کامل بهره برد کاملا اشتباه است.
کشورهای مختلف دارای قوانین گوناگونی بر درآمدها هستند که فوتبالیست‌ها از آن مستثنی نبوده و باید برای اجتناب از محکوم شدن به تخلف های مالیاتی، هر  سهمی که دولت جهت اخذ مالیات بر در آمد تعیین کرده را بپردازند.

10 بازدید : 46 شنبه 01 فروردین 1394 نظرات (0)

فرهنگ و تمدن انسانی می گوید که بیش از هرچیز، این اخلاق است که در فوتبال ارزشمند است. روز یکشنبه ما شاهد دیداری خواهیم بود که در آن دو غول بزرگ فوتبال جهان، یکی از حساس ترین بازی های جهان را رقم خواهند زد.

فوتبال تقابل و رویارویی 11 نفر مقابل 11 نفر می دانند، ولی در ال کلاسیکو نمی توان از تقابل های فردی و آمار و تحلیل های فرد به فرد، مخصوصا مسی و رونالدو چشم پوشی کرد.

مادرید با مثلث بیل، بنزما و کریستین BBC لقب گرفت و بسیار مورد تحسین قرار می گیرد. البته نه به اندازه سوارز، نیمار و مسی؛ یعنی MSN.

پرچم داران این دو تیم، یعنی بارسلونا و رئال مادرید، مسی و رونالدو هستند؛ گرچه یک فوتبال یک بازی تیمی است و این 11 نفر هستند که نتیجه بازی را رقم خواهند زد.

قهرمان لیگ 93 میانرود

قهرمان جام حذفی 92

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
3 گل زن برتر اتحاد از دی 91

  •            صادق چناری                           69           
  •                                                     
  • علی عبدی                              32
  •                                                  
  • محمد زبید                               31
  •                                                  
این جدول از وبلاگ قبلی که در سال 91 تاسیس شده بود به این وبلاگ انتقال یافته است.

بازی بعدی

  • اتحاد میانرود    VS   عقاب منتظری
  •        زمان بازی : سه شنبه
  •        تاریخ بازی : 26/مرداد/95
  •          چارچوب : جام چهارجانبه
  •     ساعت بازی : 18:00
  • زمین بازی : چمن شهدای شهر میانرود

بازی قبلی
  • اتحاد میانرود    2:4    عقاب منتظری
  •        زمان بازی : پنجشنبه
  •        تاریخ بازی : 21/مرداد/95
  •          چارچوب : تدارکاتی
  •     ساعت بازی : 18:30
  • زمین بازی : چمن شهرک منتظری
نقل و انتقالات اتحاد

ورودی

حسین حمزاوی

حامد پدیدار

حسین عقابی

ابراهیم سگوند


خروجی






#احتمالی