loading...
اتـحـــــاد شـهر میانــــرود
10 بازدید : 54 چهارشنبه 16 دی 1394 نظرات (0)
تیم اتحاد در دیداری تدارکاتی میهمان تیم همشری خود اقبال بود که توانست با 5 گل حریف خود را شکست. تیم اتحاد در نیمه نخسیت 1گل و در نیمه دوم 4 گل وارد دروازه حریف خود کرد. مجید سرخه ، علی عبدی ، میلاد نظری هر کدام یک گل و صادق چناری دو گل به ثمر رساندند.
10 بازدید : 54 سه شنبه 31 شهریور 1394 نظرات (0)

تیم اتحاد در مرداد ماه در دو بازی مقابل حریفان خود توانست به دو پیروزی برسد.

گزارش تکمیلی دو بازی :

بازی نخست مقابل تیم بسیار خود نصر شهرک حر بود که اتحاد توانست با نتیجه 0 : 1 به پیروزی برسد، تک گل اتحاد توسط علی عبدی که به وسیله مجید سرخه صاحب توپ شد به ثمر رسید.

اما بازی دوم مقابل نماینده شهرک بهشتی بود که بازی با نتیجه 1 : 3 به سود اتحاد به پایان رسید گلهای اتحاد در این بازی را سید عدنان بنی حیال ، حمید عقابی و میلاد نظری به ثمر رساندند.

 

10 بازدید : 70 دوشنبه 11 خرداد 1394 نظرات (1)

تیم اتحاد در دیداری تدارکاتی میهمان همشهری خودش توحید بود که توانست این تیم را با نتیجه پر گل 1 : 5 شکست دهد.

اگرچه تیم توحید تیم ضعیفی نشان داد اما بازیکنان اتحاد نهایت استفاده را از بازی برده و با انجام یک بازی تمرینی به تقویت هماهنگی بین خودش پرداختند هرچند که توانستند 5 بار توپ را از خط دروازه حریفشان عبور دهند.

گلهای اتحاد رد این بازی را عزت نصیری ، سیدعدنان بنی حیال ، یاسین توفیده هرکدام یک بار و صادق چناری 2 بار  وارد دروازه کردند.

10 بازدید : 61 یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

تیم اتحاد در دیداری تدارکاتی میهمان تیم کشاورز امام بود که بازی خود را با نتیجه 3:3 در سال جدید به پایان رساند.

گل هلای اتحاد در این بازی را عزت نصیری از روی نقطه پنالتی و مجید سرخه با شوتی زیبا به ثمر رساند دیگر گل اتحاد را هم مدافع حریف به اشتباه وارد دروازه خودشان کرد.

ادامه مطالب بزودی....

10 بازدید : 58 پنجشنبه 27 شهریور 1393 نظرات (0)

تیم اتحاد روز چهارشنبه 28/شهریور/93 در دیداری تدارکاتی میزبان تیم النصر شهرک حر بود که توانست با نتیجه 0:1 حریف جوان خود را شکست دهد.

 

بازیکنان با انگیزه اتحاد بازی را بسیار مقتدرانه آغاز کردند و در همان ابتدای بازی در دقیقه 2 صاحب گل شدند مجید سرخه پاس عمق زیبایی را برای صادق چناری مهاجم خود فرستاد و این بازیکن با یک استارت سریع مدافعان حریف را جا گذاشت و با دریبل زدن دروازه بان  توپ را وارد دروازه کرد یک دقیقه پس از به ثمر رسیدن گل بازهم این بازیکن صاحب موقعیت شد که نتوانست به درستی از آن استفاده کند بازی در طول 90 دقیقه در اختیار بازیکنان اتحاد بود بجز اندک دقایقی که تیم حریف مدافعان اتحاد را با حملات خود اذیت میکرد که برای رسیدن به گل طبیعی بود اما در نهایت بازی باهمان تک گل نیمه نخست به پایان رسید.

 

بازیکنان تیم اتحاد در این بازی : کاظم کریمی،یاسین توفیده ،حسین توفیده ،سجاد نظری ، میلاد نظری ، حمید عقابی ، محمود حناچه ای ، مجید سرخه ، قاسم زبید ، علی عبدی گماری و صادق چناری

 

تغییرات بازیکنان اتحاد :

محمد جوکار : سجاد نظری "46

حسین حیدری : علی عبدی گماری " 75

حسین جمهوری : مجید سرخه "80

 

سرمربی : مطلب زبید

 

Viva Etihad

 

چهره بازیکن گل زن :

                                                  

10 بازدید : 58 جمعه 31 مرداد 1393 نظرات (1)

تیم اتحاد روز دوشنبه 27/مرداد/93 در دیداری تدارکاتی میربان تیم جوان استقلال درآب(امام) بود که توانست با نتیجیه پر گل 1:4 پیروز این بازی شود.

بازیکنان جوان و با انگیزه اتحاد در آخرین دیدارشان مقابل استقلال موفق شده بودند که این تیم را شکست دهند و پیش از شروع بازی هم با همین انگیزه وارد زمین شدند که این امر باعث شد که در دقیقه حدودا 10 بازی حمید عقابی با یک پاس در عمق علی عبدی گماری را در موقعیت تک به تک قرار دهد تا این تیم اتحاد باشد که به گل برسد و بازی را دست بگیرد ,بازیکنان استقلال که مبهوت این بازی شده بودند نتوانستند موقعیتی را در نیمه نخست روی دروازه اتحاد ایجاد کنند ودر اضای آن  مهاجمان اتحاد موقعیت هایشان را یکی پس از دیگری از دست می دادند در نیمه دوم اما با صحبت های مربی تیم , بازیکنان با انگیزه اتحاد برای تحمیل یک شکست سنگین به حریف خود وارد زمین شدند و توانستند در دقیقه 56 گل برسند مجید سرخه پاس طولی بلندی را به پشت مدافعان فرستاد و بار دیگر علی عبدی گماری توانست دروازه استقلال با شوتی موجی باز کند فشار بازیکنان اتحاد همچنان ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 69 صادق چناری از اشتباه دروازبان استقلال نهایت استفاده را کرد و با جلوگیری کردن از ضربه زدن به توپ توانست آن را وارد دروازه کند و گل سوم تیمش را به ثمر برساند در حالی که بازی رو به اتمام بود سید عدنان بنی حیال در دقیقه 82 سانتر زیبایی برای هافبک میانی اتحاد حمید عقابی که تا دروازه حریف پیش آمده بود فرستاد و با این بازیکن با یک شوت سر ضرب دروازه استقلال برای بار چهارم باز کرد , در ادامه و در لحظات پایانی تیم استقلال صاحب یک ضربه پنالتی شد و توانست کمی از سنگینس شکستش را کم کند و بازی را با نتیجه 1:4 به پایان برساند.

 

 

بازیکنان تیم اتحاد در این بازی : کاظم کریمی،یاسین توفیده ،محمد جوکار ،سجاد نظری ،حسین توفیده ، میلاد نظری ، حمید عقابی ،حسین جمهوری ،محمود حناچه ای ، سید عدنان بنی حیال و علی عبدی گماری

 

 

تغییرات بازیکنان اتحاد :

 

صادق چناری : حسین جمهوری"25

مجید سرخهمحمود حناچه ای"46

 

  

سرمربی : مطلب زبید

 

 

Viva Etihad

 

  

چهره بازیکنان گلزن :

                                                                                                                                                    

قهرمان لیگ 93 میانرود

قهرمان جام حذفی 92

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
3 گل زن برتر اتحاد از دی 91

  •            صادق چناری                           69           
  •                                                     
  • علی عبدی                              32
  •                                                  
  • محمد زبید                               31
  •                                                  
این جدول از وبلاگ قبلی که در سال 91 تاسیس شده بود به این وبلاگ انتقال یافته است.

بازی بعدی

  • اتحاد میانرود    VS   عقاب منتظری
  •        زمان بازی : سه شنبه
  •        تاریخ بازی : 26/مرداد/95
  •          چارچوب : جام چهارجانبه
  •     ساعت بازی : 18:00
  • زمین بازی : چمن شهدای شهر میانرود

بازی قبلی
  • اتحاد میانرود    2:4    عقاب منتظری
  •        زمان بازی : پنجشنبه
  •        تاریخ بازی : 21/مرداد/95
  •          چارچوب : تدارکاتی
  •     ساعت بازی : 18:30
  • زمین بازی : چمن شهرک منتظری
نقل و انتقالات اتحاد

ورودی

حسین حمزاوی

حامد پدیدار

حسین عقابی

ابراهیم سگوند


خروجی






#احتمالی